Hello world!

Welcome to ikrarpemuda.wordpress.com. This is just a copy of the IkrarPemuda blog from ikrarpemuda.co.cc.

Posted in Uncategorized | 1 Comment

>parti PAS = parti Porno Anwar SeMalaysia

>

Ini lah akibatnya bila PAS lebih mendahulukan Anwar dari Islam dalam perjuangan mereka. Hasilnya, kedudukan PAS sendiri amatlah dalam keadaan tersepit dan dilema sekarang ini.
1) PAS malu nak sebut perjuangan Islam dalam kempen di Sarawak. Mana taknya, isu pasal video seks ini amat-amatlah memalukan mereka. Takkan dia nak cakap besar pasal perjuangan Islam tapi pada masa yang sama tak cakap apa pasal video seks Anwar? Nak kata kepada rakyat bahawa video itu fitnah mungkin tak berapa nak laku sebab rakyat dah nampak muka Anwar dalam video tu. Tak ke dilema? Antara Islam dan Anwar kan?
2) Pimpinan PAS pulak terus membisu dalam hal video seks Anwar. Padahal, sebelum video tu ditayangkan di Youtube, Haji Hadi punyalah bising kata itu fitnah kerja UMNO. Tapi lepas video tu ditayangkan di youtube, (agaknya dia pon dah tengok kot?) terus diam seribu bahasa. Mungkin dia pon dah nampak orang dalam video tu memang rupa Anwar? Lepas tuduh fitnah, sekarang kenapa senyap? Sebab ramai orang-orang PAS pon agaknya nampak jelas muka Anwar dalam video tu. Tak ke dilema? Antara Islam dan Anwar kan?
PAS memang terperangkap dengan perjuangan dan rakan seperjuangannya sendiri. Elok je lah Parti PAS di namakan Parti Porno Anwar Semalaysia. 
Sekian Terima Kasih.
Posted in Islamic party, malaysian politic, Pan Islamic Party of Malaysia, PAS, skandal seks anwar, video scandal, video seks anwar | Leave a comment

>Kalau nak cam orang tengok muka ke perut?

>

Adoiyaii..pelik..pelik betul lah pakatan haram ni. Macam-macam cubaan nak dipulasnya. Tengok lah kak wan. Dalam statement dia semalam, dia kata susuk tubuh amat berlainan dari yang dia ketahui. Dia langsung tak pernah cerita aspek teknikal contohnya kanta kamera tu macamana, ratio dia macamana. Kickdefella ada cerita sedikit mengenai ini (in detail juga hehe). Kak Jijah tak langsung sebut bahawa muka, bentuk kepala dan rambut memang sebijik macam laki dia. Cukup ke hanya Wan Azizah yang sahkan sedangkan dia mesti la bias dengan laki dia. Dan itu diterima pula oleh Karpal Singh seorang lawyer. Jadi bukankah ini namanya satu penghakiman yang bias? Mana prinsip keadilan di sini?
Kalau tanya penyokong Pakatan lagi la lembab. Mereka langsung tak boleh terima persamaan muka Anwar dalam video tersebut. Yang mereka tahu sebut, ini fitnah dari UMNO. Adooiii…taksub betollah sampai mata pon boleh jadi kelabu.
So sekarang kalau nak cam orang, kite tengok la perut orang…jangan la tengok muka atau bentuk kepala dia…Kak Jijah Style…
Posted in scandal video, video seks anwar, Wan Azizah | Leave a comment

>Suruhanjaya Video Seks Anwar: Pakatan takut kepada kebenaran?

>


Sewaktu mula-mula video dipertontonkan kepada wartawan oleh Dato T, tak sampai beberapa jam, Anwar muncul di depan para wartawan dan menafikan ianya dia di dalam video itu. Wan Azizah pon ada sama. Siap tunjuk perut lagi.
Namun apabila, sedutan klip video yang dikatakan melibatkan Anwar di tayang di Youtube, dan dapat ditonton oleh rakyat Malaysia,  Anwar mengambil masa yang agak lama untuk buat press conf. Dan bila press conf dibuat (hampir selepas 24 jam video tersebar) yang lebih pelik, Anwar langsung tak ada dalam press conf tersebut.Sebaliknya Wan Azizah, Karpal Singh dan Khalid gagap pulak yang buat Press Con. Mana Anwar? Apsal tak muncul?Takut?

Seperti yang ditulis oleh bigdogdotcom, Anwar juga pernah kata “Rakyat Hakim Negara”. Maka adakah salah untuk Rakyat mengetahui perkara sebenar setelah rakyat mula sangsi melihat kelibatnya di dalam video tersebut. Sedangkan Teoh Beng Hock hanya sebagai pembantu kepada ADUN Seri Kembangan pon boleh dibuat Suruhanjaya Diraja untuk siasatan, ini kan pula seorang ketua Pembangkang yang ada cita-cita untuk memimpin kerajaan Malaysia!! Bukan sahaja Ketua Pembangkang, dia juga seorang penasihat ekonomi negeri Selangor dan seorang ahli parlimen!!Kenapa tidak mahu buat Royal Commission?

Agak dangkal Karpal singh apabila di dalam sidang media tersebut cuba untuk memusing fakta dengan menghalakan kesalahan kepada Dato T. Yang perlu diketahui ialah benar atau tidak Anwar yang melakukan aksi di dalam video tersebut. Takkan melalui penafian Wan Azizah sudah cukup untuk membuktikan yang dalam video itu bukan Anwar? 
Lagi satu, kenapa mereka takut sangat dengan suruhanjaya? Adakah mereka takut kepada kebenaran? Orang kata berani kerana benar, takut kerana salah kan?

Ikrarpemuda: Mana menghilang suara pimpinan PAS setelah video keluar di Youtube?Senyap je?

Posted in ADUN Seri Kembangan, Anwar Ibrahim, dato t, Ketua Pembangkang, Penasihat Ekonomi, suruhanjaya diraja, video seks anwar ibrahim | Leave a comment

>Rupanya Ustaz PAS yang bunuh budak tu!! Anak yatim plak tu!!

>

al-Fatihah untuk arwah Saiful Syazani..

Mana semua persatuan-persatuan?Mana NGO-NGO? Pasal Interlok bukan main…tapi pasal orang PAS bunuh budak darjah 1 tak ambil tahu plak. Sepatutnya mereka termasuk kerajaan harus arahkan sekolah kelolaan PAS ditutup bila seorang muridnya mati dipukul oleh ustaz sebagai hukuman mencuri.

Pas apologises for religious pupil’s death
BERNAMA
Tuesday, April 5th, 2011 19:38:00
KANGAR: Perlis PAS today apologised to all Malaysians over a seven-year-old pupil’s death two days after he was allegedly severely punished by an ustaz (religious teacher) at the party-run Sekolah Rendah Islam Al Furqanm in Jejawi, near here.

State PAS commissioner Hashim Jasin said the party also wished to apologise to all teachers over the tragic incident which had tarnished the image and public perception of teachers.

Saiful Syazani Saiful Sopfidee died at Sultanah Bahiyah Hospital in Alor Setar last Sunday after he was believed to have been assaulted by the ustaz, who was also the school hostel’s warden, on Thursday during an investigation into a theft case.

Minta maaf aje ke? Bayar la weii pampasan!! kau ingat senang-senang ke nak dapat anak macam tu? Patut diorang ni kena saman biar sampai tutup sekolah tu.

Nak tau macaman ustaz PAS ni belasah?
“Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam, guru berusia 26 tahun itu juga dikatakan bertindak kejam apabila mengikat tangan mangsa, Saiful Syazani Saiful Sopfidee di tingkap asrama sekolah berkenaan sebelum membelasahnya. “
 Patutla senang ustaz PAS kena rasuk dek setan…tuan guru yang bagi endorsement…

Woi ustaz PAS!! Budak umur 7 tahun boleh la hang belasah! Dasar bacul punya PAS! Kuang hajaq! Apa Tuan Guru tak ajar ka…apa la punya perangai..macam syaitan!! Ni semua pasal Nik Aziz lah! Sampai dengan Syaitan pon dia boleh bersekutu…itu sebab senang kena rasuk!
Ikrarpemuda: Al-Fatihah..semoga rohnya di cucuri rahmat oleh Allah SWT. 
Posted in Nik Aziz, PAS gila, pelajar tahun satu mati, sekolah agama PAS, ustaz pukul sampai mati | 5 Comments

>Video Seks Anwar: Pakatan Rakyat kata tidak Rakyat kata Ya! Yes to Royal Commission!

>


Anwar: Tolong la Karpal..ini kali aku mati la singh!
Karpal: Incik Anuwar…itu hari saya suda suro kamu taubat, tapi kamu tau buat juga..apa macam..
“KUALA LUMPUR, April 5 — Pakatan Rakyat (PR) will oppose any attempt by Barisan Nasional (BN) to set up a royal commission of inquiry (RCI) into the alleged Datuk Seri Anwar Ibrahim sex video as there is no need for one.

DAP national chairman Karpal Singh said an RCI should not be set up for “inconsequential” matters, stressing that the focus should instead be on Anwar’s police report.

“Why should there be a royal commission of inquiry over this tape?” he told reporters at a PR press conference in Parliament today.

The Gelugor MP said it was more important to probe former Malacca Chief Minister Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, businessmen Datuk Shazryl Eskay Abdullah and Perkasa treasurer-general Datuk Shuib Lazim — collectively known as “Datuk T” — for screening the video.

…” (Malaysiakini)
Why not? That should be the question given back to Karpal Singh. Pelik betol la lawyer sorang ni. Karpal singh menegaskan tak perlu ada Royal Commission untuk siasat video seks berkenaan. Hanya sebab dia Anwar Ibrahim kah? Anwar adalah pemimpin pembangkang yang bercita-cita untuk memimpin negara. Jadi dia perlu disiasat dengan setelus-telusnya. Hanya kerana dia Anwar maka kes ini tak perlu disiasat oleh Royal Commission?
Padahal sebelum-sebelum ini dalam kes VK Linggam, kematian Teoh dan lain-lain, mereka menjerit-jerit minta Royal Commision. Tetapi kenapa hendak dengar kata Karpal Singh ini? 
Jika tidak jadi, maka biar Polis siasat. Sok kalau ada apa-apa yang dijumpai Polis, jangan kata Polis tidak telus dan sebagainya. Ada peluang buat Royal Commission kenapa tak mahu?
Jadi serah saja pada Polis untuk tentukan!
Posted in Karpal Singh, Pakatan Haram, suruhanjaya diraja, video seks anwar ibrahim | 2 Comments

>Pendedahan Video Seks Anwar: Apa Selepas ini?

>

Sudah lama rakyat Malaysia tak kira yang menyokong atau yang membenci Anwar, menunggu bukti-bukti mengenai Anwar. Nah! selepas beratus-ratus jumlah rakaat solat hajat telah PAS tunai, ini lah agaknya hasilnya. Ini baru sedikit sahaja, dimaklumkan ada banyak lagi. Penyebar video itu masih lagi ada mood baik apabila tidak mengedarkannya dalam bentuk DVD atau CD untuk tunjuk klip yang penuh aksi jijik. Sebaliknya hanya letak sedikit di Youtube, itu pon nasib baik juga Youtube melarang tayangan pornografi.

Yang amat dinanti-nantikan sekarang ialah penafian dari Anwar atau dari mana-mana penjilat Anwar tentang video itu. Atau mungkin dia akan mengaku? Kami mengagak akan berlaku perkara-perkara seperti ini:
1) Anwar lari ke luar negara.
2) Anwar mengaku
3) Anwar ambil jalan akhir sumpah al-Quran nafikan bukan dia

kesian kak jijah…

Bagi pihak-pihak lain dalam Pakatan pula mungkin terjadi sebegini:
1) Ada beberapa pemimpin PKR keluar parti
2) Ada beberapa pemimpin PAS keluar parti
3) PAS memutuskan hubungan dengan PKR, atau mungkin PAS suroh Anwar berhenti dari politik, sebab jadi liabiliti
4) atau tiba-tiba kak wan kata perempuan itu dia…hehehe…

Posted in scandal video, thailand women, video seks anwar ibrahim, Wan Azizah, youtube | Leave a comment