Monthly Archives: October 2010

>PAS makin lunyai di Galas

> Jeling-jeling ke Pantai Timur sekarang tengah panas terutamanya tentang Pilihanraya Kecil DUN Galas di Gua Musang Kelantan. Yang paling terasa panas ialah PAS sebab sampai sekarang seperti masih gagal untuk menjawab permasalahan tanah di Lojing yg sememangnya memberi masalah … Continue reading

Posted in Democratic Action Party, Husam Musa, Malaysian Politics, Nik Aziz, Parti Anak Setan, Parti Islam SeMalaysia | Leave a comment

>Pakatan Rakyat akan hancur dengan sendiri

> Pakatan Haram di bawah pimpinan Anwar Ibrahim memang dalam keadaan lemah. Kekuatan yg mereka sangka akan kekal hasil kemenangan dalam PRU pada 2008 semakin menurun secara mendadak. Ini merupakan tanda-tanda yg Pakatan Haram akan rebah di PRU akan datang … Continue reading

Posted in Batu Sapi, Dato Dr Mohamad Satim Diman, Dr Chandra, Dr Hatta Ramli, PAS, Pilihanraya Kecil DUN Galas, UMNO Puchong | Leave a comment

>PAS cacarmerba di Galas?

> Bukan nak menyibuk tapi kelakar jugak tengok PAS menggelupur pasal p/raya di Galas ni. Ada beberapa perkara yg menarik minat kami di Ikrar Pemuda yg sebenarnya menunjukkan betapa cacamerbanya PAS utk berhadapan BN di Galas. 1) Tengku Razaleigh Marah … Continue reading

Posted in Ladang Rakyat, PAS, Pilihanraya Kecil DUN Galas, Royalti Minyak | Leave a comment

>Bajet 2011 Bajet Pilihanraya kata Pakatan Haram

> pinjam foto ini dari medan-info-kita Pakatan Pembangkang nampaknya sudah kehabisan modal. Sampai dah tak tau nak kata apa so terjah je lah. Nak kritik pon kritik lah menggunakan fakta. Ini tidak..terus je cakap, ini Bajet Pilihanraya. Menurut Anwar al … Continue reading

Posted in Anwar Ibrahim, Bajet 2011, Barisan Nasional, Dato Seri Najib Tun Razak | Leave a comment

>Siapa Rahimi Osman?

> Ketika ini, kecoh betul Parti Kian Rebah atau PKR disebabkan bukan atas nak membela rakyat..tetapi akibat dari huru-haranya parti cacamerba ini. Minggu lepas kita dihebohkan oleh si mulut becok Azmin Ali amboi amboi kerana menghina Tun M yg sakit … Continue reading

Posted in Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Pembantu Anwar, PKR, Rahimi Osman | Leave a comment

>Azmin Ali bakal tersungkur??

> Di kala PKR dalam keadaan huru-hara dan caca marba akibat dari pemilihan mereka yg “telus” dan “aman”, sekarang ini nama Azmin Ali membuak-buak secara tiba-tiba. Ini adalah kerana akibat dari kenyataannya yang menghina mantan Perdana Menteri Malaysia ke-4 iaitu … Continue reading

Posted in Azmin Ali, Azmin Ali Pakai Ferrari, Azwan Ali, Dato Dr Mohamad Satim Diman, Tersungkur | Leave a comment