>Khalid Ibrahim: Syabas Khalid,anda MB terbaik dari ladang!

>

Selangor mencatatkan satu jumlah yang besar dari segi pelaburan “asing” pada tahun 2010. Ini semua adalah hasil pendekatan Pakatan Rakyat 2010 yang begitu pragmatik dan sensitif dengan kehendak pelanggan-pelanggan di Selangor. Pada tahun lepas, seramai 816 orang pelabur asing….oooppsss silap…PELACUR ASING telah ditahan oleh pihak polis. Sinar Harian mendedahkan:
Maka tahniah lah Khalid Ibrahim, “kejayaan” demi “kejayaan”  telah ditempa oleh Khalid dan gerombolan pemimpin Pakatan Haram. Antara kejayaan-kejayaan Khalid yang lain di Selangor ialah:
1) Menderhaka kepada titah Sultan
2) Putar belit kenyataan Sultan
3) Curi Pasir
4) Lacurkan agama Islam, serta institusi masjid dan surau
5) Tipu Sultan (janji nak kutip RM100 juta hasil pasir tapi tak sampai RM50 juta pon!)
6) Tipu Rakyat (Janji-janji turun cukai pintu, cukai perniagaan dan macam-macam lagi entah bila pulak nak tunai)
Air percuma pon sampai rakyat plak kena demonstrasi, padahal dia yang janji dia la settle kan apasal nak seret rakyat plak? Tak ke badigol!
Ada satu yang Khalid belum berjaya iaitu hilangkan gagap dia.
p/s: betul ke sekarang ni ada sorang pemimpin PKR ni cukup suka Khalid kena serang kiri kanan?Cuba teka siapa..heheheheh..

About ikrarpemuda

Ikrar Pemuda Pemuda UMNO Bahagian Puchong
This entry was posted in Chief Minister Tan Sri Khalid Ibrahim, Dato Dr Mohamad Satim Diman, Datuk Khusrin Munawi, Khalid Ibrahim gagap, Selangor, Sultan Selangor. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Khalid Ibrahim: Syabas Khalid,anda MB terbaik dari ladang!

  1. Anonymous says:

    >melayu yang telah dan menjadi babi harapan orang cina…dok BN jadi ular dok PKR jd naga……….mmg celaka dia nie…rupa pun ada iras babi jugak

  2. >salam..sila linkkan blog sy. terima kasih!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s