>Rupanya Ustaz PAS yang bunuh budak tu!! Anak yatim plak tu!!

>

al-Fatihah untuk arwah Saiful Syazani..

Mana semua persatuan-persatuan?Mana NGO-NGO? Pasal Interlok bukan main…tapi pasal orang PAS bunuh budak darjah 1 tak ambil tahu plak. Sepatutnya mereka termasuk kerajaan harus arahkan sekolah kelolaan PAS ditutup bila seorang muridnya mati dipukul oleh ustaz sebagai hukuman mencuri.

Pas apologises for religious pupil’s death
BERNAMA
Tuesday, April 5th, 2011 19:38:00
KANGAR: Perlis PAS today apologised to all Malaysians over a seven-year-old pupil’s death two days after he was allegedly severely punished by an ustaz (religious teacher) at the party-run Sekolah Rendah Islam Al Furqanm in Jejawi, near here.

State PAS commissioner Hashim Jasin said the party also wished to apologise to all teachers over the tragic incident which had tarnished the image and public perception of teachers.

Saiful Syazani Saiful Sopfidee died at Sultanah Bahiyah Hospital in Alor Setar last Sunday after he was believed to have been assaulted by the ustaz, who was also the school hostel’s warden, on Thursday during an investigation into a theft case.

Minta maaf aje ke? Bayar la weii pampasan!! kau ingat senang-senang ke nak dapat anak macam tu? Patut diorang ni kena saman biar sampai tutup sekolah tu.

Nak tau macaman ustaz PAS ni belasah?
“Dalam kejadian kira-kira jam 7 malam, guru berusia 26 tahun itu juga dikatakan bertindak kejam apabila mengikat tangan mangsa, Saiful Syazani Saiful Sopfidee di tingkap asrama sekolah berkenaan sebelum membelasahnya. “
 Patutla senang ustaz PAS kena rasuk dek setan…tuan guru yang bagi endorsement…

Woi ustaz PAS!! Budak umur 7 tahun boleh la hang belasah! Dasar bacul punya PAS! Kuang hajaq! Apa Tuan Guru tak ajar ka…apa la punya perangai..macam syaitan!! Ni semua pasal Nik Aziz lah! Sampai dengan Syaitan pon dia boleh bersekutu…itu sebab senang kena rasuk!
Ikrarpemuda: Al-Fatihah..semoga rohnya di cucuri rahmat oleh Allah SWT. 
Advertisements

About ikrarpemuda

Ikrar Pemuda Pemuda UMNO Bahagian Puchong
This entry was posted in Nik Aziz, PAS gila, pelajar tahun satu mati, sekolah agama PAS, ustaz pukul sampai mati. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Rupanya Ustaz PAS yang bunuh budak tu!! Anak yatim plak tu!!

  1. Anonymous says:

    >Cikgu bangsat tu pukul anak yatim tu sampai 2 jam katanya.Memang anak haram punya cikgu,menyirap darah aku.Meh sini aku belasah cikgu haram tu 2 jam.Tengok dia mampus ke hidup lagi!

  2. vulcan933 says:

    >aku membunuh apa aku takut kerana aku org pas yg di jamin masuk surga.tanya nik ajis

  3. Anonymous says:

    >memang orang PAS pengecut..berani tunjuk kuat kat budak-budak..konon tere la…macam ni ke diorang nak memimpin negara?mampos la semua anak-anak bangsa..

  4. hangkedee says:

    >produk tarbiah dari pondok Hampas.Tak perlu belajar konseling atau saikologi yang perlu terajang loji dan demo loji.Pro cencelor mR Bean Malaysia Pakar segala Pakar dari U Padang Peliang kedah.Mat put pokok sena.

  5. Anonymous says:

    >hangkedee..sepak terajang..ikat kat pokok..belasah..itu lah cara kaunseling dan saikologi PAS hehehhe…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s