>parti PAS = parti Porno Anwar SeMalaysia

>

Ini lah akibatnya bila PAS lebih mendahulukan Anwar dari Islam dalam perjuangan mereka. Hasilnya, kedudukan PAS sendiri amatlah dalam keadaan tersepit dan dilema sekarang ini.
1) PAS malu nak sebut perjuangan Islam dalam kempen di Sarawak. Mana taknya, isu pasal video seks ini amat-amatlah memalukan mereka. Takkan dia nak cakap besar pasal perjuangan Islam tapi pada masa yang sama tak cakap apa pasal video seks Anwar? Nak kata kepada rakyat bahawa video itu fitnah mungkin tak berapa nak laku sebab rakyat dah nampak muka Anwar dalam video tu. Tak ke dilema? Antara Islam dan Anwar kan?
2) Pimpinan PAS pulak terus membisu dalam hal video seks Anwar. Padahal, sebelum video tu ditayangkan di Youtube, Haji Hadi punyalah bising kata itu fitnah kerja UMNO. Tapi lepas video tu ditayangkan di youtube, (agaknya dia pon dah tengok kot?) terus diam seribu bahasa. Mungkin dia pon dah nampak orang dalam video tu memang rupa Anwar? Lepas tuduh fitnah, sekarang kenapa senyap? Sebab ramai orang-orang PAS pon agaknya nampak jelas muka Anwar dalam video tu. Tak ke dilema? Antara Islam dan Anwar kan?
PAS memang terperangkap dengan perjuangan dan rakan seperjuangannya sendiri. Elok je lah Parti PAS di namakan Parti Porno Anwar Semalaysia. 
Sekian Terima Kasih.
Advertisements

About ikrarpemuda

Ikrar Pemuda Pemuda UMNO Bahagian Puchong
This entry was posted in Islamic party, malaysian politic, Pan Islamic Party of Malaysia, PAS, skandal seks anwar, video scandal, video seks anwar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s