Category Archives: bai’ah talak tiga PAS

>Pakatan Haram: Sampai Solat Hajat pon nak dipolitikkan

> Apa punya hipokrit la Pakatan Haram ni. Dahla pergi buat sembahyang hajat bukan kat masjid, tapi kat stadium, kononnya nak Selamatkan Selangor dari Barisan Nasional, tapi diorang lupa yang Stadium tu dibina atas perancangan teratur Kerajaan Barisan Nasional dulu.  … Continue reading

Posted in Anwar Ibrahim, bai'ah talak tiga PAS, Chief Minister Tan Sri Khalid Ibrahim, Dato' Dr Mohamad Satim B. Diman, Kerjasama UMNO PAS, Malaysian Politics, PAS, United Malay Organization | 2 Comments

>Tahniah!: PAS capai azam tahun 2010 dengan berjaya men"dakwah" kan DAP

> Benarkah PAS berjaya mendakwahkan Islam kepada DAP dan PKR? 1) Ahli-ahli DAP dan non-muslim PKR sudah pandai berhujah menggunakan ayat-ayat al-Quran    2) DAP dah pandai menganjurkan majlis berkhatan (errr..Nga Kor Ming dah khatan blum?) 3) Ahli-ahli DAP dan … Continue reading

Posted in bai'ah talak tiga PAS, DAP, Dato Dr Mohamad Satim Diman, Democratic Action Party, hudud, Islam dihina, Pan Islamic Party of Malaysia | 1 Comment

>PAS: Dah kalah pon masih angkuh…

> PAS sememangnya sebuah parti yang penuh dengan keangkuhan, bongkak dan sombong. Dah la kalah..tak mengaku kesilapan sendiri, dituduhnya Barisan Nasional macam-macam plak. Tok-tok gundu (bukan guru) PAS dengan senang hati menuding jari kekalahan mereka kepada UMNO. Pengarah Jabatan Pilihanraya … Continue reading

Posted in bai'ah talak tiga PAS, Barisan Nasional, Malaysian Politics, Orang Asli, Pan Islamic Party of Malaysia, Pilihanraya Kecil DUN Galas | Leave a comment

>Nizar menghasut??

> Ini adalah salah satu ajaran sesat PASrael..Nizar terang-terang menghasut kaum Cina di PRK Hulu Selangor baru-baru ini??Adakah negara kita akan aman jika ada ceramah-ceramah seperti ini?? Masihkah tidak ingatkah Nizar akan balasan2 yang telah pon diterimanya??Dilucutkan jawatan Menteri Besar?Eksiden … Continue reading

Posted in bai'ah talak tiga PAS, Dato Seri Nizar Jamaludin, Nizar gila, Nizar hasut, Pasrael | Leave a comment

>Lagi bukti PAS amalkan bai’ah cerai talak tiga, ini rakaman pengakuan Hasan Ali pula

> Rakaman di atas adalah pengakuan Hassan Ali di hadapan beberapa bloggers ketika pertemuan di antara mereka beberapa minggu yang lalu. PAS nak tipu apa lagi??

Posted in bai'ah talak tiga PAS, Dato Hassan Ali, rakaman | Leave a comment